Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Πεθαίνω για σένα...



Στον κόμβο Κηφισίας επάνω σου τρακάρω...

Πεθαίνω για σένα και ας είσαι απάτη
δεν μπα να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάΑαπη.

_Τί έχει να δούμε?
_........................
_Ελληνικό θα πάμε να δούμε?
_Δεν έχει τπτ άλλο!!
_Είμαι κουρασμένη για να διαβάζω υπότιτλους.
_Καλά πάω να πιάσω σειρά μέχρι να αποφασίσετε!
_............................................
_............................................
_Άντε, τί να κάνω? Έλα μαζί μου.
_Το "πεθαίνω για σένα" για 4 άτομα.
_Έχει "σπαστές" θέσεις.
_Τί ώρα είναι η επόμενη προβολή?
_.......................................
_.......................................

μετά από καμιά ώρα...

_Αποφασίστε επιτέλους!
_....................................
_....................................
_Καλά πάω να πιάσω σειρά!
...................................................
_Το "Πεθαίνω για σένα" παρακαλώ.........
_Οκ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~> Πλάκα είχε. Εμένα πάντως μου άρεσε!
Καλό Μήνα!!! ;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου