Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Πίστεψέ με και ακολούθησέ με

Στη σημερινή την τρέλα
στο αδιέξοδο αυτό, κοντά μου έλα
μπορούμε μαζί να καταφέρουμε πολλά
και ας μοιάζουν όλα μακρινά.

Είναι δύσκολοι οι καιροί
μα πρέπει να αντισταθείς εσύ
στην κατρακύλα των καιρών
και τη δύνη των εξουσιών.

Το ξέρω πως δεν είναι αντικειμενικό
το να αξίζεις και να είσαι στο υπό
αλλά μπορείς να το πολεμήσεις
έξυπνα αν λειτουργήσεις.

Κοίτα εμένα και πάρε και εσύ βήμα γοργό
να με ακολουθήσεις είναι το απλό
εγώ θα σου δείξω πως έχουν τα πράγματα εδώ
και από 'σένα περιμένω το ευχαριστώ.

Δύναμη μπορείς να έχεις εσωτερική
μα δεν φτάνει μοναχά αυτή
χρειάζεσαι πίστη στο Θεό
για να σε κρατάει ζωντανό.

Τούτα τα λόγια αν διαβάσεις
να ξέρεις να μην διστάσεις
να με ρωτήσεις ευθαρσώς
που πάω εγώ και που Αυτός.

Εδώ θα είμαστε μαζί
να σε προσέχουμε μικρή
γιατί είσαι πολύτιμο αγαθό
σε αυτό τον κόσμο τον μικρό.

Και άμα θελήσεις να ξεφύγεις
δικό σου δρόμο να ακολουθήσεις
εγώ θα είμαι εδώ
προσμένοντας για τον γυρισμό.

Αυτά λοιπόν από καρδιάς
για να σου μάθω να πολεμάς
τίποτε δεν είναι εύκολο και απλό
μα όλα πληρώνονται εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου